Subject: FW: maakasutus üldplaneeringu järgi
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 08:05:23 +0300

From: Reet Olev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 23, 2024 8:34 AM
To: Rene Randrüüt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: maakasutus üldplaneeringu järgi

Tere

Teie poolt saadetud joonisel on kõik uued kitsendused peal. Kuna punase
viirutusega ala on võõrandatav ja see ongi kaitsevööndiala, siis ma eeldan
et viirutusest vabale alale enam piiranguid ei seata. Valla poolt
piiranguid ei tule, aga riigimaanteega seotud küsimustele vastab
Transpordiamet .

Lugupidamisega

Reet Olev

vallaarhitekt

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus <https://www.pparnumaa.ee/>

Tel 5622 4688

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Rene Randrüüt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 22. oktoober 2024 15:12
Adressaat: Reet Olev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: maakasutus üldplaneeringu järgi

Lp Reet Olev

Tekkis veel järgmine küsimus selle kinnistuga (Katastritunnus:
18803:002:0014) – kas see teeehitus ise seab sellel krundile veel
täiendavaid piiranguid? Kuna tegemist klass 1 maanteega, kas võivad
tekkida täiendavad teekaitsevööndid vms mis takistavad krundi
ehitusõigust?

Lugupidamisega

Rene Randrüüt

5065988

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Reet Olev [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, October 14, 2024 4:12 PM
To: Anet Kesküla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vs: maakasutus üldplaneeringu järgi

Tere

Antud kinnistu on uues üldplaneeringus kui maalise asutuse ala. See
tähendab, et
<https://pparnumaa-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/reet_olev_pparnumaa_ee
/EVjstlFYM5ZNhNgAcF-WjkgBRjieT7FRfd612yBQWF9Kgg> Maakasutuse_tabel.png
alusel saab sinna rajada hooneid, mis ei ole ristiga määratud. Maad saab
muuta projekti või detailplaneeringu alusel nii ärimaak, kui keskkonda
mittesaastava tootmise maaks. Ehitusõiguse saab maaüksus, mis on alates
0,5ha (erandina kaalutlusõiguse alusel 0,3 ha). Mida sinna teha
soovitakse, sellest sõltub kas seda saab teha projekteerimistingimustega
või detailplaneeringuga.

Kinnistule on joonisel märgitud mahasõit, mille Transpordiamet peab ka
välja ehitama kogujateelt.

Nagu nähtub, siis võõrandatakse ca 6000 m². seega jääb järele veel umbes
0,7 ha. Kinnistu on juurdepääsetavuse seisukohalt ideaalses kohas, müra
seisukohalt mitte nii väga.

Reet Olev

Vallaarhitekt

56224688

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Anet Kesküla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 14. oktoober 2024 14:31
Adressaat: Reet Olev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: maakasutus üldplaneeringu järgi

Lugupidamisega

Anet Kesküla

maaspetsialist

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus <https://www.pparnumaa.ee/>

Tel 515 0143

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Rene Randrüüt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 14. oktoober 2024 14:23
To: Anet Kesküla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: maakasutus üldplaneeringu järgi

Tere,

Uurin seoses võimaliku maadevahetusega Via Baltica teeehituse raames ühe
kinnistu sihtotstarvet valla üldplaneeringu järgi.

Krunt jääb teedesõlme sisse (ümbritsetud 4 küljest teega, vt kaart
manuses), hetkel on see elamumaa. Küsimused - mis on selle maa
sihtotstarve valla üldplaneeringu järgi ja kas sinna antakse hiljem
ehitusõigus (kui maantee valmis on)?  Kas on see kinnistu hiljem võimalik
näiteks äri-ja tootmismaaks muuta?

Katastritunnus: 18803:002:0014

Lugupidamisega

Rene Randrüüt

5065988

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.